Bolehkah petak dihantar ke alamat penerima dalam profil ahli?
HiClicks akan menetapkan alamat yang anda masukkan maklumat ahli sebagai alamat biasa. Jika pakej anda perlu dihantar ke alamat lain, anda boleh mengisi alamat yang anda ingin hantar apabila anda memohon pakej untuk mengisi maklumat penghantaran.
Bagaimana untuk menukar data keahlian atau alamat?
">Sila pergi ke [Kawasan Ahli] → [Maklumat Asas Ahli] di bahagian atas kanan laman utama untuk membuat perubahan.<
Jam perkhidmatan pelanggan?
Perkhidmatan Pelanggan dalam talian HiClicks dibuka dari
Isnin hingga Jumaat dari 09:00am hingga 18:00pm
Sabtu 09:00am hingga 13:00pm.
Rehat pada hari Ahad dan cuti awam.
Apakah nombor keahlian dan bagaimana saya boleh bertanya?
Untuk mengenali pakej anda dengan cepat, apabila anda menyertai ahli HiClicks, kami akan menghantar anda mel untuk memaklumkan anda tentang alamat dan nombor penerima yang unik. Anda mesti mengisi maklumat pada pakej, supaya apabila kami menerima pakej Saya akan tahu bahawa pakej anda telah tiba untuk mengendalikan perkhidmatan susulan untuk anda.